January 11, 2008

-Hari Yang Bersemangat-

Everybody including me keep blogging in English & I was wondering y not blog in Malay???
It has been awhile I have not written an essay in Malay since i left school.

Let's give it a try =)


Hari ini aku betul betul bersemangat pergi bersenam. Tengah hari saya, Nico, Jeffrey, Ky dan Li Yeong pergi tak tau apa nama complex untuk berenang.

Dalam ada satu 50M panjang kolam renang dan bayaran seorang Rm3 sahaja. Murah betul tapi hanya boleh renang 4 Jam sahaja kalau tak silap saya.

Selepas renang selama 2-3 jam?? tak tau la sudah lupa masa tu kami pergi A&W makan =)
Saya tau perbuatan itu sangat bodoh. Selepas bersenam makan makanan yang berminyak tapi ada alasan yang baik untuk-nya! *Baca lagi kau tau!*

Perut sudah isi dengan makanan...pergi RackZ cucuk bola lagi!!! Pekerja nampak kami pun bosan. Selalu tengok kumpulan newbie ni main XD

Kami cucuk sampai matahari dah turun, bulan tak nampak tapi hujan yang mari. Aihhh...
Selama sehari saya berada di luar, akhirnya boleh balik rumah makan dan tidur.

Apabila saya sampai dalam rumah, saya keluar semua barang dalam beg dan siap mau tidur.
Tiba-Tiba
Telefon bimbit berbunyi. Rupa-nya Alvin Teo telefon. Apa sal dia telefon??? i pikir masa tu!!

@#%@#&$#*#%^%#^ Saya terlupa ada badminton!!! Mampus...cepat cepat lari bawah atas rumah kemas barang!! 5 minit kemudian. JOM!!! *Cepat aku siap sedia* ^^V

Saya sudah sangat letih pada masa tu, tu babi orang mahu ambil nyawa saya! Tak lepas saya walaupun letih sampai mau mati!! T_T

2 jam badminton macam dalam neraka. Sudah aku pulang ke rumah, tak tau kenapa saya mau buka lampu tapi terbuka kipas. Tutup kipas buka lampu Tutup lampu Buka Kipas =S
Macam orang bodoh pada masa tu.

DAm bloggin in English is better!! Malay SUSAH betul!!!! Hopefully u all understand my Malay. HEHE. Dont worry just this post only.

Tomorrow goin to Kuala Selangor. New post will be out after that. Need sleep now..Bloody tired and headache
.

ZzZzZzZzZzZ

1 comment:

Samantha said...

BM Gagal la, brother...